Staňte sa hrdinom veľkomesta vďaka novej kolekcii MASH

Česká značka batohov a tašiek Bagind nezaspala na vavrínoch a po uvedení exotickej Kolumbijskej kolekcie prichádza s ďalšou novinkou, tentokrát z výroby v indickom Jaisalmere! Pestrú škálu pastelových farieb tak obohatil príchod prvej dvojfarebnej kolekcie v olivových a tlmených tónoch pod názvom MASH, ktorú kreatívci z Bagindu pomenovali po rovnomennom kultovom seriáli. Rovnako ako prostredie tohto vojnového seriálu, tak aj farebná škála novej kolekcie sa nesie v zemitých odtieňoch ideálnych do atmosféry jesene.

„Pre oživenie sortimentu z Indie sme sa pre nasledujúce obdobie rozhodli skúsiť farebný variant olivovej, na niektorých produktoch v kombinácii s tmavohnedou farbou, ktorá kožu ozvláštni, ale vďaka prírodným tónom nijak neuberie na ich autenticite a celkovej koncepcii značky. Pre novú farebnú kombináciu sme vybrali tie najvhodnejšie a najobľúbenejšie produkty. Snažíme sa o vytvorenie nadčasového variantu vhodného pre všetkých milovníkov Bagind,“ hovorí dizajnér značky Bagind, Filip Hieke.

Obľúbené výrobky Headley, Rollin, Daily, Bela, Mala, Moye a Maley tak po novom nájdeme odeté aj do štýlovej olivovej farby. Vybrané kúsky ako ušká na držanie, pracky alebo popruhy batohov sú dotvorené tmavohnedými detailmi. Taktiež ako hrdinovia seriálu MASH chce aj nová kolekcia od Bagind pôsobiť odvážne a hrdinsky. Kampaň spojená s kolekciou tak cieli na mladú generáciu s hodnotami, ktoré sú značke blízke.

Mohlo by vás zaujímať: Česká značka Bagind oživuje kožené remeslo už aj v latinskej Amerike s dobročinným charakterom


Bagind rozširuje kolekciu o nadčasovú farbu kože
Fotenie novej kolekcie prebehlo výlučne v prostredí ateliérov, ale za to rovno v dvoch prevedeniach - na jednoduchom plátne a v imitácii retro izby. Obe prostredia spájajú rekvizity, ktoré súvisia s hodnotami značky. Napríklad zachovalý koberec po babičke je rovnako ako výrobky značky Bagind nadčasovou záležitosťou, ktorá pri správnej starostlivosti poslúži aj niekoľkým generáciám. Suveníry z ciest naopak odkazujú na prežité dobrodružstvá. Práve tematika produkcie by mohla osloviť mladú generáciu, ku ktorej by sa chcela značka priblížiť. 

„Nová kolekcia MASH je tak trochu experiment. Po prvýkrát sa pri indických výrobkoch prejavujú návrhy nášho dizajnéra Filipa Hiekeho, ktorý doteraz navrhoval len výrobky z Kolumbie. Premiéru majú kúsky s farebnou dvojkombináciou, pričom hnedé časti produktov majú iný odtieň než na aký bol doteraz zákazník pri našej značke zvyknutý. Osobne na mňa kolekcia MASH dýcha jedinečnosť, zemitosť, tradície, objavovanie a silné puto človeka s prírodou,“ dopĺňa zakladateľ a majiteľ značky Bagind, Lukáš Matějček.


Komentáre